Du som inte ser på playoffmatchen, fy!

Fotbollsnörd som jag är så sitter jag i soffan och tittar på Sverige-Portugal. Detta trots att jag fryser så jag skakar och helst av allt skulle vilja ligga och sova i min sköna varma säng just nu. Jag har frusit ända sen jag vaknade och likaså varit trött. Det kändes som om jag inte hade fått upp värmen över huvudtaget under natten. Konstig för efter natten brukar jag vara jättevarm...
 
Playoffmatchen föresten. Sverige-Portugal. Vad händer? Det såg ju bra ut i fredags. Men nu... I have no words. Det ser stappligt ut, vi kommer ingenstans. Mittlinjen återvänder vi till hela tiden. Visst man får passa hem, man SKA passa hem men man måste ju ta sig framåt förr eller senare. Dessutom är vissa passningar urusla. Äh bryt ihop och kom igen nu killar! De finns ju chanser att vända. Helt hopplöst är det ju inte fast jag fick det att låta som det. Andra halvlek startar ju nu!
Liten Hanna
 
Update: F*n 0-1 till Portugal

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback