Smörkriget

Ja den här veckan har skolan handlat om att smöra. Axel och Filip har hela veckan gått och tjatat om att Eve och jag smörar inför lärarna. Jag och Eve förstår inte alls vad de pratar om och det hela har blivit extremt komiskt för Axel och Filip smörar som aldrig förr just nu.

”Har du en macka?"
"Nej?!"
"Men då har du ju iallafall smör över så du kan smöra lite"

Skämt likt dessa har haglat mellan oss hela veckan. Roliga nja... Evelina och jag har väl hållt relativt låg profil i "munhuggandet" men detta har väl triggat killarna ännu mer för idag när jag och Evelina gick till skåpen efter lunchen fann vi våra skåp ner smetade med smör och de ända vi såg i korridoren var ett killgäng. Där såg man Axels ryggtavla hoppa upp och ner när han skratta.

Nu är det krig!

 

Kommentarer
Postat av: Malva

SV: tack :)

2013-11-30 @ 12:47:02
Din hemsida/blogg: http://malvamedins.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback