The masterchef is here

Ja jag är jäkligt egoistisk och rubriken syftar på mig själv.
 
Idag lagade jag köttfärslimpa med bacon och sås till familjen. Jag hade aldrig lagat det förut och inte kommit på tanken om det inte varit för att pappa ville ha det till middag. Så med lite men väldigt lite hjälp av pappa.fixade jag en god köttfärslimpa och en sås som enligt mig inte var supergod men mamma och pappa gillade. Det var ju huvudsaken. Jag brukar ju inte gilla såser ändå så det var väl inte jätteförvånande att denna inte föll mig i smaken.
 
Mina händer frös hur mycket som helst när jag skulle knåda ihop limpan så jag kunde inte fortsätta utan fick använda mig av en sånn här stor plastgaffel och knådade med den. Sen förstörde jag händerna igen när jag skulle smula sönder en buljongtärning. Fy vad det luktade! Usch buljongtärningar luktar verkligen inte gott.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback