Hektisk vecka

En väldigt stressig vecka har det varit. Prov, läxor och en stor inlämningsuppgift har satt prägeln för veckan och jag har inte orkat mer än det och fotboll. Bloggen och annat som tar onödig tid och kraft har raderats ut från livet. Jag har varit väldigt stressat och livet har satts åt sidan för att hinna med allting. Min planering för skolarbetet sprack och jag fick kämpa in i det sista för att bli klar med allt. 
 
Så nu ska jag njuta av en välförtjänad helg som är riktigt behövlig. Nästa vecka har jag en massa planerat men det får ni höra mer om senare.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Alpsten

Men åh vad jobbigt. Hoppas du får en bättre vecka nu :)

2013-09-29 @ 10:27:58
Din hemsida/blogg: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback