Älskade lov

Åhh så är påsklovet här! Så skönt det ska bli. Jag ska bara vara hemma och ta det lugnt men under själva påskhelgen så ska jag till landet. Michaela ska även hon ut till landet tror jag så jag ska äntligen få träffa henne igen. Saknar henne lite faktiskt!

Denna veckan har jag varit så fruktansvärt trött och somnat före maten flera dagar men har sedan pallrat mig upp för att träna. Har förutom att sova, vara i skolan och tränat hunnit med att läsa och skriva uppsats men nu är jag så glad över att lovet är här. Jag har varken haft ork eller lust till att skrivna väl skrivna inlägg under veckan men jag hoppas att ni förlåter mig.På lovet ska jag dock blogga. Hade även tänkt hinna med att  ta det lugnt, umgås med vänner, träna och fira farfar som fyllt 70. 
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback