ALLA HJÄRTANS DAG

 
Hej! Kaos vecka i skolan. Chockerande händelser åt både det negtiva hållet och hållet som fått mig att skratta. Det var en konstig kombo men så är det. Livet rullar på och allt går i ett ruskigt tempo därför hinner jag inte blogga särskilt mycket.

Idag var det alla hjärtans dag och i klassen bjöd jag på geléhjärtan och Rebecka hade bakat cupcakes. Mums, de var jättegoda! Alla fina vänner var där och jag hade en jättebra alla hjärtans dag. Maja skulle ha följt med mig hem efter men hon avboka så jag satt hemma och kollade på OS.
 
Såg hockeyherrarna vinna över Schweiz och sedan konståkning. Zäta är skadad så tyvärr får vi inte se honom något mer under denna turnering. Trist som sjutton för jag gillar verligen Zetterberg.
 
Konståkning idag också och svenska Alexander 
 
Majorov slog nytt svensk rekord både i går och idag och slutade till sist på en 14:de plats. 
 
Såg även repriser från Johan Olssons silverlopp. Han tog ju nämligen silver idag på 15 km klassiskt. Där tog även Daniel Richardsson medalj. Ett brons.  Nu har Sverige 5 silver och 2 brons. Alla tagna av längdskidåkare. Kalla har två silver, Marcus Hellner ett silver,  Theodor Peterson ett silver och ett silver till Johan Olsson. Emil Jönsson tog ett brons i en kaosartad sprintfinal med många fall och Daniel Richardsson tog brons idag. Helt sjukt vilka insatser som Daniel Richardsson och Johan Olsson gjorde idag. Johan har kämpat med en motig säsong och för sju månder sen var Daniel med om en trafikolycka där han skadades samt miste en släkting. 
 
Sov gott och grattis Linnea. Världens bästa barndoms vän.
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback