Debutant i damlaget

Idag spelade jag min första riktiga match med damlaget. Inte internmatch eller så utan riktig match. Ascoolt ju! Regnade mycket så man var genomblöt redan innan matchen. Jag hade Mickan med mig. Hon hade heller aldrig spelat med damlaget tidigare. Hon stod i mål idag och höll nollan. Grymt! *applåder*
 
Jag var lite nervös och så innan men det släppte rätt snabbt. Lite skillnad i tempo och tuffhet om man jämför med de vanliga matcherna men till skillnad från det så var det ju faktiskt bara en helt vanlig match och sådanna har jag spelat många.
 
Nöjd med min insats är jag. Skönt med vinst också. 2-0
Liten fotbollstjej
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Palsander

Aw, vad gullig :)

2014-02-13 @ 17:06:33
Din hemsida/blogg: http://fannypalsander.se
Postat av: Elin (Fotoblogg)

Svar: Tack så himla mycket!!

Fin blogg :)

2014-02-16 @ 20:19:21
Din hemsida/blogg: http://eli.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback