Onsdag

Onsdag idag då. Innehöll som vanligt en massa pluggande. Framför allt eftersom jag skjutit upp allt till sista stund... Ja det där med att plugga i tid är inte riktigt min grej. Jag lämnar in allt i tid och det blir bra resultat också men jag sitter alltid sent kvällen innan och försöker plugga in det. Men aja snart blir det ju sportlov så efter det får jag ta nya tag.

Idag har jag även skrattat åt Eve som skrattade åt något jättetråkigt vilket kort och gott resulterade i att hon fick en massa ord på kinden för hon la sig på Maddes papper. Lyckat, haha! 

Martin har varit på magnetröntgen idag föresten för han har ont i knät. Vi får väl se vad svaret blir...
I måndags sken solen här och det kändes som vår

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Jättefin blogg du har :)

2014-02-21 @ 14:37:53
Din hemsida/blogg: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Elin (Fotoblogg)

Svar: Ja tack så mycket!

Jätte fin blogg :)

2014-02-22 @ 09:59:43
Din hemsida/blogg: http://eli.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback