Viktigaste från förra veckan

Förra veckan var späckad av tidiga uppgångar, massa läxor, stress och fotboll.
 
Det började redan förra helgen med uppgångarna tidigt men det gick riktigt bra eftersom jag visste att jag skulle göra det bästa jag vet, alltså spela fotboll. Gick upp kl.6 två dagar i rad,
 
Måndagen, den 27/1 började med uppgång kl.5.20 för att gör mig i ordning i för skidresa med skolan. Tog bussen upp till Kungsberget och satt med Eve, Madde, Emma och Evis. När vi väl kom fram så åkte jag mest med Eve och Madde. Det var inte så många backar öppna och efter några åk så frös vi så kl.11.30 åkte vi till resturangen för att beställa hamburgare. De var jättegoda. Så satt vi rätt länge och njöt av maten. Pratade om allt och ingenting. Allt som störde oss och allt kul. En salig blandning helt enkelt. När vi kände oss nöjda gav vi oss ut i backarna igen och jag testade mig ett "big air" hopp efter påtryckningar. Har en video där man hör Madde skrika som en tok när jag hoppar. Haha jag tror hon var mest taggad. Sen väntade en bussresa lång bussresa hem och den började kaosartat men sen blev den lugn, iallafall där jag satt. 
 
Pluggade resten av veckan som en tok för att hinna klart med allt. Gick upp tidigt för att plugga och satt uppe länge med pluggandet. Tillslut hann jag iallafall klart med inlämningarna så nu är det klart. Pust!
 
Lördagen startade tidigt. Jag gick upp 15.10 för att göra mig i ordning inför samlingen. Byte om, åt frukost och allt sånt. Sen åkte mamma och jag till Evis för att hämta upp henne innan vi slutligen tog oss till samlingen. Vi skulle till Norsborg för att spela NFF cupen. Mitt lag spelade första matchen oavgjort 1-1, andra förlorade vi med 2-1 och tredje vann vi med 1-0. Den sista matchen var helt avgörande för vår framtid i cupen. Vinst behövdes men isstället förlorade vi med 1-0 och åkte ur. Lite trist men så är livet.

Mellokvällen spenderades i soffan med min familj och twitter. Haha twitter bombades! Så kul att läsa allas åsikter och roliga tankar om det hela. Somnade dock så jag missade sista låten. Årets första  deltävling hade väl inte så bra startfält kanske men jag gillade Yohios låt och även den andra som gick vidare - "Songbird".
 
För att sammanfatta: Förra veckan var stressig men bra och rolig. En blandning av en massa saker. Blev dock extremt trött men vad gör det egentligen. Jag fick ju vila upp mig på söndagen... *host* jag kunde ha fått vila upp mig på söndagen men då hade min inbyggda väckarklocka ställt in sig på strax efter 6 så jag hann gå upp och se bandyvmfinalen som Sverige tyvärr förlorade. 
 
 
Och så kommer här en bild som togs för en vecka sen ungefär... tror jag. Den togs i januari iallafall. Dagarna flyter lite samman just nu. 
 
Kram 

Just ja föresten grattis Mimmi på 15 årsdagen! :)
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack Hanna :)

2014-02-06 @ 22:50:41

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback