Hejdå 2013 ~ Hej 2014

2014 - året då jag ska fylla 15, året då jag ska sluta 8an, året då jag ska börja 9an, året då jag ska åka till Barcelona på träningsläger, året då jag ska le - jag hälsar dig välkommen.

2013 - året då jag fyllde 14, året då jag sprang en mil, året då jag började 8an, året då jag log - jag hälsar dig farväl.

Jag kommer sammanfatta 2013 i 3 inlägg efter det här. Tänkte göra en nyårslista så den hittar ni här under↓. Sen så har jag skrivit ihop lite längre sammanfattningar i de övriga inläggen. 

Gott nytt år på er!


Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Träffade en av mina släktingar från USA, utbildade mig till domare, bodde på hotell med fotbollslaget och spelade poker.
Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga riktiga nyårslöften. Ett outalade löfte var dock att springa till Ankarudden, dvs över en mil, med Michaela och det höll jag.
Vilka länder, städer och ställen besökte du?Spanien, Göteborg, Falun, Linköping och Idre

Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014? En vit jul och nyår
Vilken tid under året var du lyckligast? Under sommaren för du gjorde jag så mycket kul och umgicks med en massa fina människor.
Vad gjorde du på din födelsedag?  Sjöngs för av familjen och fick fina presenter, tittade på julkalendern, såg snön falla, dansade snödans, blev sjungen för 3 ggr i skolan och träffade Anneli.
 
Har du bockat av någonting på din before-i-die lista? • ha magrutor - check • springa milen - check •
Har du några nyårslöften till 2014? Springa milen igen och njuta så mycket jag kan av livet

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback