Lördagens väckarklocka

 

Imorgon är det cup. Jag ska visserligen spela på eftermiddagen men vi har två lag med så det andra ska spela på morgonen. Jag vill ju titta på mina kompisar och dessutom ska mamma coacha så av den anledning så ska jag upp denna rysliga tid. Urg upp kl.6 en lördag är väl inte drömmen kanske.
Skar mig föresten idag när jag hjälpte till med maten. Senast jag råkade göra detta misstag var jag väl mellan 6 och 8 år och skulle visa farmor att jag visst kunde använda en kniv. Har för mig att hon var orolig innan men jag lugnade henne med ord som liknade dessa: "Jag har gjort det här förut." Sen fick jag Pippiplåster pga att min förmåga att träffa grönsakerna och inte mig själv inte var så pålitlig. Lite konstigt att jag kommer ihåg den här situationen så mycket beror väl på att jag övertygade farmor att jag inte skulle göra mig illa på kniven och så gjorde jag precis motsatsen till mitt löfte. Haha.
 
Sov gott
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback