Umgängesdag

Började dagen med att var att vara barnvakt till Adam. Vi plockade ner alla leksaker som fanns på vinden och sedan kunde man inte gå igenom köket för där spreds alla leksaker ut. Aj vad ont det gör att kliva på små leksaker. 
 
Maja kom vid 12.30 och vi (hon, jag och Adam) åt lunch. Maja och jag lyxade med kykling och makaroner medans Adam ville ha köttbullar. Vi satt och snackade och Adam berättade om dagis, sina vänner och så bjöd han oss på sitt 5års kalas. Plutten fyller inte fören i maj, haha. Det kommer att vara bortglömt långt innan dess.
 
Vid 14 gick Adam och då gick Maja och jag ut för att fota men det var svinkallt så vi tog typ 2 bilder och gick in igen. Oj vilken lång mening. Strax efter 18 gick Maja hem.
 
Ikväll ska jag hem till Axel tillsammans med Eve, Madde och någon kille vi tjejer aldrig träffat vid namn William. Eve kommer och plockar upp mig om någon timme så åker vi till honom tillsammans. Vi får väl se hur länge jag blir kvar men kul ska det bli. Länge sedan jag gjorde nåt riktigt roligt en lördagkväll så det här ska bli grymt. 
 
♥Hoppas ni får en trevlig kväll!♥
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback