When you feel so tired, but you can't sleep

Idag spelade jag internmatch med damlaget. Första gången jag spelar match med dem, visserligen bara internmatch men ändå. Innan har jag bara tränat några gånger. 
 
Årets första kalla vinterdag (-7 grader) var idag så jag drog på mig underställ, shorts, ylleunderställströja och tjocktröja. Vantar och pannband också såklart. När jag, Mickan, Mimmi och Sara kom till samlingen så är det första som tränaren säger efter lite hälsningsfraser: "Jag har satt Hanna på den svårast platsen, offensiv yttermittfält. Det tog mina spelare ett halvår att lära sig spela på denna platsen". Men det gick hyffsat. I anfall susade jag förbi min back gång på gång. Men i försvar var det svårare för Hampus (tränaren) hade kokat ihop en taktik som var helt ny för mig men jag lyckades nog okej. Inte uselt iallafall.
 
När jag kom hem så var mina ben röd/blåa av kylan. Hela jag frös och mina luftrör mådde inte bra. Lätt som en häxa när jag hostade och när jag skrattade så hostade jag. Låg nerbäddad hemma i någon timme och drack varmoboy. Jag hade på mig en massa varma kläder, 2 filtar och en vetekudde att lägga där jag var som kallast för stunden.

Efter någon timme satte jag på mig fotbollskläderna igen och åkte till vår inneträning. Tränade i 2h och ville bara stupa i säng efter det men jag har hållt mig vaken fram tills nu. Är lite stolt nästan, haha.  Men nu ska jag gå och lägga mig.
 
Sov gott!
Shit vilken oldie men tänkte att en fotbollsbild passade bra efter ett fotbollsinlägg utan dess like

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback