Damlaget

Som ni kanske redan vet så har jag spelat ett antal matcher med damlag denna vår. Jag har spelat 4 matcher med B-laget och i går (lördagen den 7/6-2014) spelade jag för första gången med A-laget. Det var lite ovant i de första matcherna och nervöst det känns som jag redan har "växt lite i rollen". Jag har mest spelat på yttermittfältet men förra helgen fick jag testa på forwardsrollen i några minuter och ibåda dag och igår spelade jag innermitt. Jag har haft ett jäkla målflyt på sistone och har lyckats göra 2 mål. Även Whilma har gjort 2 och Jollan 1. Joline gjorde sitt igår och Whilma ett av sina idag. Själv går jag mållös från denna helg.
 
Jag tycker iallafall att det är jätteroligt och för ett år sedan hade jag aldrig trott att jag skulle få spela med DAM och absolut inte få så pass mycket speltid som jag ändå fått. Men jag klagar inte, det är super kul!
Gillar ni min benbild? ;) Haha nej men klaga inte jag har ingen annan ny bild som är passande.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback