VÄRME

Idag så kom jag till skolan och var där en halvtimme för att ha mentorstid och sedan var det håltimme/lunch i 3h. Jag, Madde, Eve, Gustav (som fyller år idag, GRATTIS!!) och Daniel satt ute i det extremt varma vädret och snackade hela tiden. Madde använde mitt paraply som solskydd eller nåt liknande. Efter håltimmen var det betygssnack med Lisa och frågesport. Jag är supernöjd!! Mitt lag vann frågesporten dessutom. Sen var det engelska och då skulle vi skriva ner reflektioner om denna termin och vad vi vill lära oss nästa. 
 
Gick hem och pappa skjutsade in mig till optikern för en linskontroll. Sen åkte jag hem igen för att gå till tandläkaren. Varken hål eller tandsten... woop woop!! 
 
Jag nämnde ju tidigare den tryckande hettan och det var verkligen varmt. Jag brukar alltid frysa men idag gick jag runt i skolan med kjol och spetströja men det kändes ändå jättesvettigt. Skönt att jag inte valde jeans likt vissa andra i skolan. Dessutom så fryser jag ju alltid på kvällarna men här sitter jag med öppen balkongdörr i klädd ett vitt linne och en kort kjol utan att känna minsta kyla. Jag kan ju inget annat att gilla värmen. Trots att jag gnällar på den i bland.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback