Grillpremiär

Så en härlig vårdag börjar lida mot sitt slut. Solen har lyst och livet har varit allmänt härligt. Ingen fotboll för egen del men kollade på Martin innan jag åkte och shoppade. 25% på alla varor på Stadium satt inte fel då det behövdes införskaffas både det ena och det andra. Fick med mig ett par bättre uppbyggda löparskor än mina tidigare och dessutom ett par fotbollskor. Samma modell som tidigare så klart på fotbollskorna. "Copa mundial" är de skönaste skorna som finns. Älskar dom! Är inne på mitt tredje eller fjärde par nu. 
 
En fin vårdag som denna avrundas bäst med lite grillning vilket det här hemma var premiär för. Nu avslutas dagen med earth hour mellan kl. 20.30-21-30. Alla lampor ska släckas och så lite el som möjligt ska förbrukas världen över. Så jag borde väl stänga av datorn. Nu. Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback