Plågan är slut

Så har jag haft sista fysträningen för denna period. Måste väl medje att det känns hyffsat skönt men jag kommer nog sakna det lite. Känslan efter är ju så skön! 
 
Flera veckor med löpning, snabbhetsträning, cirkelträning och "tabata". Har gett resultat. Det kände jag idag på det slutgiltiga testet. Vi fick göra ett test innan fysträningarna tog sin början så nu kan jag jämföra. Det mesta klarade jag väl mer eller längre utav men  vissa klarade jag lika lång tid. Men jag vet ändå att jag har utvecklats för känsla när jag gjorde testet förut så kunde jag inte göra övningarna lika bra som nu. Så jag känner att träningen gett utdelning. Asskönt att känna resultat och även att se det på pappret!
 
Nu är jag redo för säsongstart... Nästan... En grej till ska ske först...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback