Segt huvud

Ni vet när huvudet känns tungt som bly och du måste kämpa för att få fram varenda liten tanke.
 
Jag hade träning idag och det var precis en sån dag idag. Dan efter match brukar mitt huvud behöva lite mer tid för att reagera än annars. Det tar någon sekund innan benen uppfattar vad hjärnan tänker. Om jag vill förflytta mig eller ska passa.
 
Den visserligen lätta förkylningen jag dragit på mig gör inte saken bättre. När jag är förkyld står jag alltid på hälar. Inte på tå och lika framåt driven.  Det märks så tydligt när jag är lite småsjuk och när jag är frisk.
 
Allt detta tillsammans resulterade i en halvtaskig träning för min del men man kan inte alltid vara i toppform. Dessutom händer ju något såååå roligt i slutet av veckan med fotbollen så det är viktigare att saker och ting fungerar då.
 
Nu så ska jag även passa på att gratta min mamma idag för hon fyller år. Grattis mamma!
 



Kommentarer
Postat av: Elin (Fotoblogg)

Svar: Tusen tack!

Ser riktigt härligt ut :)

2014-03-11 @ 18:11:10
Din hemsida/blogg: http://eli.webblogg.se
Postat av: Emma Broberg

riktigt härlig bild! ha det bra, kramis. <3

2014-03-11 @ 20:42:25
Din hemsida/blogg: http://emmaex.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback