Sista dagen

Dimman har legat kvar här över Idre men vad gör det om sikten är lite -mycket- dålig? Jag har haft en grym vecka med bra skidåkning, god mat och fint sällskap så jag ska inte klaga. En resumé kanske kommer imorgon eller måndag men jag lovar inget. Imorgon åker jag hem och trots att jag har haft en grym vecka ska det bli skönt att komma hem. 

Ligger i soffan och tittar på melodifestivalen samt kollar Twitter. Har alltså sett Melodifestival-strul. Grafiken fungerade inte. Man såg att Nour blev obekväm i situationen. Dessutom har jag nyss haft raseriutbrott (haha jag och raseriutbrott går inte riktigt ihop). Ne kanske inte raseriutbrott men jag blev irriterad då varken State of Drama eller J.E.M gick vidare från andra chansen. Blä! De tyckte jag skulle gå vidare redan från deltävlingarna ju. I mitt hjärta är de finalister.
Här har ni en icke så dimmig bild för det sprack upp i molntäcket någon gång då och då...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback