Hektisk helg

I fredags så var det klämdag vilket betydde ledig från skolan. Jag ägnade dagen åt att spela match mot ett lag från Alingsås. Holmalund hette de. Oavgjort blev det, 2-2.Direkt efter matchen drog jag hem innan jag tog mig hem till Mimmi för middag. Det var jätteroligt. God mat och sen en bra film så det var trevligt.

Igår var det gameday igen. Mötte Vendelsö på gräsplanen på IP. Förlust 1-3 blev det. Deppmode on!

3 matcher har jag dömt idag. Det gick väl bra trots att jag var lite ringrostig. Hade ju inte dömt sedan i höstas. Käkade lite efter och drog sedan på egen match. 1-1 mot Stuvsta. 

Fotbollsmässigt ingen kanon helg helt enkelt  men inte jättedålig heller. Hyfsad! Dessutom känns 3 matcher både i benen och huvudet. 3•70min=210min. Jag har totalt spelat match i 210 minuter denna helg. Lätt att räkna ut iallafall eftersom jag inte var utbytt något. Sista 5 idag var ren pina kan jag meddela.

Kram och sov gott


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback