Produktiv


Vet ni hur mycket tid man får när man inte har en telefon till hands? Detta har jag fått erfarenhet av idag då min telefon var med pappa för att den skulle lämnas in på lagning. Jag hade inte någon telefon över huvudtaget och märkte verkligen skillnaden. Jag hade inte "snuttefilten" tillhands att "gosa med" när det blev tid över. Imorse hade jag massa med tid över innan jag behövde gå till skolan, rasterna kändes längre och jag fick mer uträttat under dem. Efter skolan hann jag också med mer än vanligt så jag tror faktiskt att det var nyttig lärdom för mig att vara utan min kära iPhone en heldag men det är skönt att  ha den tillbaka. En frisk och kry telefon dessutom med en låsknapp som fungerar bättre än någonsin. Den har nämligen varit trasig ända sen jag fick den.

Sov gott


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback