Mys!

Åh vilken dag. Kom till skolan för att ha lästid och geografi. Sen var det hålltimme på spanskan och engelskan så Emelie gick hem till mig och lagade bacon och potatis. Mums! Vi hade deeptalks och lite icke-så-deeptalks.
 
Vi flyttade fram fysiklektionen så istället för att sluta 14.15 så slutade vi 13.25. Vi fick skypea med en tjej som jobbar med raketforskning. När jag kom hem pluggade jag lite innan jag åt middag ensam. Sen blev det lite kalabalik men det ordnade upp sig hyffsat tror jag. Vi får väl se imorgon.
 
Sen blev det träning gemensamt med damlaget och det är alltid så fantastiskt kul. Den slutade 21.30 så jag kom hem 21.45 och har efter det ätit mellis, duschat samt kollat på landskamp.
 
Nu ligger jag i sängen iklädd pyjamas, smsar med Michaela och lyssnar på musik. Mysdag helt enkelt! Sov gott

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback