Skola, spex och trasiga datorer

Hello!
Efter skolan igår stannade hälften av niorna kvar för att ha "öppet hus". Våra föräldrar skulle komma och vi skulle prata med alla ämneslärare för att prata om hur vi ska utvecklas och hur vi ligger till. Det gick superbra och jag fick höra exakt det jag trodde. Jag ligger bra till och det jag kan förbättra är yterligheter. Det flöt på bra och jag känner mig nöjdare än på länge. Prestationsångesten som kommit bara för att jag vet att många betyg till julen är slutbetyg trycktes undan lite och stolthet över 8ans prestationer tog över lite. Men man kan ju inte leva på gamla meriter så nu är det bara att jobba lika bra i 9an,
 
Idag har jag haft en rolig dag i skolan. Det var inte något jättespeciellt som hände men små saker gjorde dagen bra. Dessutom så har vi nu fått klartecken för spexfoto så det är grymt kul. Imorgon ska vi bestämma tema och så ska vi fixa allt som behövs under helgen. Både det normala fotot och spexfotot tas på måndag. 

Nää hurni! Nu ska jag återgå till att säkerhetskopiera min dator för den ger signalen att den vill dö snart vilket är jäkligt tråkigt. Min trogne tjänare. Jag har på nåt konstigt vänster lyckats få alla mina senaste datorer att kollapsa efter inte allt för långt tid and I don´t know why. 
 
Inte för att det är sitta ute väder nu men förra veckan så. Nu är det svinkallt och regningt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback